Ledige stillinger

 

PR

Bilde- og videoansvarlig

I oktober åpner påmeldingen for SL 2021, og vi ønsker da å ha en rekrutteringsvideo som får fram hvor morsomt det er å være med på leken! Det skal også lages en promoteringsvideo senere for å rekruttere funksjonærer. Som foto-video-ansvarlig vil du også ha ansvaret for å redigere bilder som skal publiseres på våre plattform på sosiale medier. Om du er kreativ, lærevillig og ønsker i å bli kjent med nye mennesker, da er dette stillingen for deg!

SoMe-ansvarlig

Stillingen som SoMe-ansvarlig innebærer å oppdatere våre sosiale medier og nettsiden vår. Vi ønsker å holde oss synlige og aktive både før og under arrangementet. Du vil samarbeide tett med resten av PR-gruppen. Er du sosial, glad i å jobbe sammen med andre og har kjennskap til sosiale medier? Søk SoMe-ansvarlig!

Grafisk designer

Bli med i det grafiske teamet til Studentlekene. Sammen skal vi designe plakater, bannere, flyers og lignende for å synliggjøre og spre Studentlekene på best mulig måte. Er du glad i å tegne, tenke nytt, dele ideer eller bare er nysgjerrig på hva en grafiker gjør, søk grafiker nå da vel!

Bleste-team 

Å være en del av bleste-teamet innebærer å skape mest mulig oppmerksomhet rundt studentlekene på alle slags måter. Er du en gledesspreder som vil bruke kreativitet og engasjement for å synliggjøre og skape oppmerksomhet rundt SL 2020? Vi søker deg som er sosial, idéskapende og målrettet til å bli med! 

Web-team

Til SL 2021 ønsker vi å lage et team som jobber med Web. Teamet vil hovedsakelig jobbe med å utforme nettsiden htttps://sltrondheim.no/, samt å holde denne oppdatert. Vi har et mål om å bytte ut wordpress og lage en helt ny side i Next.js ved bruk av norske sanity.io som headless CMS. 

I teamet er det flere forskjellige oppgaver, og du trenger ikke å være utvikler for å søke. Som medlem av teamet vil du få spennende oppgaver som passer ditt kompetansenivå, eller det nivået du ønsker å lære mer om.

Brenner du for idrett og synes det er vanskelig å vite hvordan man melder seg på, eller hvor du finner informasjon? Bli med og gjør https://sltrondheim.no/ enda bedre!

Arrangement

Studentlekene er et såpass stort arrangement at vi må dele banketten i to, en bankett for de som har deltatt i håndball og en for resten av idrettene.

Ansvarlig håndballbankett

Er du glad i å forberede til fest og kanskje er den som heller planlegger litt for mye enn litt for lite? Nå har du mulighet til å sette ditt preg på tidenes fest! Det er fordel hvis du er håndballspiller selv slik at du lett kan holde kontakten med håndballgruppa. Du vil ha ansvaret for festlokale, bordorganisering, matservering og underholdning for håndballbanketten. Du vil ha et tett samarbeid med bankettansvarlig og nestleder bankett for å skape den beste festen som mulig. Du vil få med deg erfaring som er bra å ta med seg videre og ikke minst mange nye venner

Nestleder bankett

Banketten er Studentlekenes høydepunkt og nå har du muligheten til å sette ditt preg på tidenes fest! Som nestleder for banketten vil du sammen med bankettansvarlig ha ansvar for festlokale, bordorganisering, matservering og underholdning for hovedbanketten. Sammen med resten av arrangement gruppa skal dere planlegge en minnerik kveld for deltakerne. Er du kreativ og strukturert, og er du gira på å planlegge SL2021 sin siste og desidert største fest, da er dette noe for deg! Du vil få med deg erfaring som er bra å ta med seg videre og ikke minst mange nye venner

Dagsarrangementansvarlig

Vi søker deg som er kreativ, strukturert og oppfinnsom. Hovedansvaret ditt vil være å legge til rette for morsomme arrangementer for deltakerne utenom det sportslige, det kan være quiz, temafest og rebusløp. Her er det bare å la kreativiteten ta styring. Som ansvarlig for dagsarrangementene gir du deltagerne en rikere opplevelse av både SL og Trondheim. Du vil være en del av en større arrangementgruppe som sammen skal sørge for at Studentlekene blir mer enn bare sportslige begivenheter. Du vil få erfaring som er nyttig å ta med seg videre, og ikke minst mange nye venner. 

HMS-ansvarlig

Er du strukturert, liker å ha ansvar og klar for et lærerikt verv? Da er HMS-ansvarlig rollen for deg!

Som HMS-ansvarlig vil du samarbeide tett med sikkerhetsansvarlige under de andre seksjonene og ha et overordnet sikkerhetsansvar for Studentlekene. Du vil blant annet være med å utvikle en beredskapsplan og påse at sikkerhetsrutiner blir fulgt under arrangementer. Som HMS-ansvarlig blir du også med i kosegruppen som arrangerer sosiale arrangementer for de frivillige i Studentlekene.

Kosesjef

Er du en gledesspreder? Da er dette stillingen for deg! Som kosesjef vil du være ansvarlig for å arrangere interne arrangementer i SL. Dette kan blant annet være aktivitetsdager, julebord og andre sosiale eventer. Her kan fantasien løpe løpsk! Din oppgave vil være å skape trivsel innad i SL, og forme et sosialt samhold på tvers av de ulike gruppene.

Økonomi

Kasserer

Er du glad i tall og liker å ha kontroll? Som kasserer har du sammen med økonomiansvarlig ansvaret for Studentlekenes bankkonto. Rollen som kasserer innebærer i all hovedsak å ha kontroll over bilagsføringen før, under og etter arrangementet, fakturautsending til eksterne bedrifter samt å hjelpe til med økonomien der det trengs. Det vil bli gitt full opplæring, så ingen forkunnskaper er nødvendig!

Logistikk

Mellomleder overnatting

Elsker du folk? Det gjør vi! Derfor tilbyr vi overnatting på skole for de som kommer fra andre studentbyer. Her skal våre deltagere både slappe av, ha det gøy og spise frokost. Vi ser etter utadvendte og blide folk som sammen med de tilreisende kan bidra til at oppholdet blir minneverdig. I logistikkgruppa har vi  en innkvarteringsansvarlig som er ansvarlig for overnattingen på skoler, og vi trenger flere personer til dette teamet!

Arenasalgsansvarlig

Hvor godt smaker ikke en varm og deilig vaffel etter å ha spilt en kamp? Vi trenger hjelp med å lage god stemning på kioskene på arenaene våre, og søker imøtekommende, blide og selvstendige funksjonærer.  

Ansvarsområdet er å ha leverandøravtaler på plass, og  i tillegg må kapasitet og arbeidskraft tilrettelegges. Noe av oppgaven er å sørge for at mat og drikke er på riktig sted og til riktig tidspunkt. Vi ser etter deg som er engasjert og har et øye for logistikk og salg. 

Transportansvarlig

Under studentlekene i februar skal deltakerne ha mulighet til å kjøpe busskort slik at de kan komme seg på arrangementene under hele perioden. Vi skal derfor ha et samarbeid med AtB, slik at vi kan dele ut bussbiletter til en god pris til deltakerne. Vi skal også ha en avtale med Sixt – leiebilfirma der vi skal leie biler til å frakte rundt på utstyr og folk til en hver tid før, under og etter arrangementet. Her blir oppgaven å lage avtaler med de forskjellige aktørene, lage reiseruter fra overnattingsteder til arenaene (som hjelp til deltakerne) og etterhvert ordne sjåfører. Dette vil si stort sett alt som har med transport og gjøre!

Sport

Arenamedarbeidar

Som arenamedarbeidar vil du arbeida tett med sportslig leiar og arenaansvarlig når det kjem til oppfølging og rekruttering av arena og hallar. Ditt hovudområde vil vera å ha kontroll over arenaene under sjølve Studentleikane, men du vil også arbeide med planlegging og booking før leikane. 

Sikkerhetsansvarlig

Som sikkerhetsansvarlig vil du jobba tett med dei forskjellige idrettane. Du vil ha ansvar for at sikkerheten er ivaretatt under arrangementet. Dette inneber blant anna organisering av førstehjelpskurs. Du vil også ha muligheten til å arbeida tett på tvers dei forskjellige undergruppene. Er du nysgjerrig på vervet, og gira på å gjera ein innsats under SL-2021, søk sikkerhetsansvarlig!

Informasjonsansvarlig

Før og under leikane vil det oppstå mange spørsmål og situasjonar som treng avklaring. Som informasjonsansvarlig vil du ha som hovudoppgåve å besvare og løyse slike situasjonar. Du vil med andre ord sitta på all den nødvendige kunnskapen som skal til for at Studentleikane 2021 skal gå så knirkefritt som mulig. Om du liker å ha kontroll på ting, samt svara på spørsmål er denne stillinga midt i blinken for deg!